دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین
فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری
رفتار خرید آن لاین
نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین
رضایت و وفاداری
عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در محیط آن لاین افزایش دهند
کیفیت در محیط آن لاین
خشنودی و مطلوبیت مشتری در محیط مجازی
نتیجه گیری
فهرست منابع
قسمتی از متن:
در بحث رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین با استفاده از ادبیات موجود در حوزه بازاریابی می توان به مباحث زیر اشاره کرد.
هدف ارتباطات بازاریابی، ساخت و نگهداری، وفاداری و تعهد رابطه بین مصرف
کننده و سازمان می باشد. مطالعات نشان داده اند که انواع روابط با تعهد به
مشتری باعث افزایش وفاداری در او می شود. چینگ و دیگران درمطالعات خود
نشان دادند که تعهدات مالی، اجتماعی و ساختاری بر تعهدات و الزامات مشتری
اثر مثبتی دارد.
تعهدات مالی بیشتر باعث تقویت الزامات و تعهدات مشتری کالاهای تحقیقی می
شود تا کالا و خدمات تجربه ای یا مطمئن، اما تعهدات ساختاری بیشتر برای
کالاهای مطمئن و تجربه ای مناسب می باشند. و تعهدات اجتماعی برای هر سه نوع
کالا اعم از تحقیقی، مورد اطمینان و تجربه ای مناسب می باشند.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "
بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن" می باشد که در
حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند
توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده
قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه
اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه
می توان قالب آن را تغییر داد.