امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها
هدف از این پایان نامه امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکت لوله و پروفیل سپنتا می باشد
تعداد صفحات | 162 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | حسابداری |
پاورپوینت نظریه هیجان خواهی زاکرمن
پاورپوینت نظریه هیجان خواهی زاکرمن در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
تعداد صفحات | 35 |
حجم | 4148 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | پاورپوینت |
پاورپوینت نظریه هیجان خواهی زاکرمن در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
فهرست مطالب
مقدمه
نظریه هیجان خواهی ماروین زاکرمن
ویژگی های افراد هیجان خواه
سنجش هیجان خواهی
نتیجه گیری
راهکارها
بخشی از متن
مقدمه
در سال ۱۹۷۰ دردانشگاه دلاویر روانشناسی در باره هیجان خواهی پژوهشی را شروع کرد در ابتدا ایزنگ گفت هیجان خواهی صفتی است ارثی اما طبق نظریه «ماروین زاکرمن» هیجان خواهی تحت عنوان نیاز به تجارب و احساس های گوناگون، پیچیده، بدیع و بی سابقه و تمایل به خطر جویی تعریف شده است نکته مهمی که باید در اینجا متذکر شد آن است که یکی از عناصر اصلی هیجان خواهی تمایل یا اشتیاق به خطر جویی است، در حالیکه نتیجه رفتار کاوشی اشارت بر این که خطر جویی اغلب برانگیزنده ترس است و ترس با رفتار کاوشی ناهمساز یا غیر قابل تلفیق است.
در چندین نظریه نیز چنین فرض شده است که هیجان هایی از قبیل ترس باعث سطوح انگیختگی بالا می شوند، به همین دلیل، ترس مانع کنجکاوی موجودات میشود (یعنی از هیجان خواهی و کسب تجربیات جدید، خودداری می کنند).
زیرا آنها در سطح بهینه انگیختگی هستند و اما جالب است که زاکرمن توانسته است تمایل افراد را با خطرجویی به کاوشگری ارتباط دهد. به همین دلیل اگر فردی در مرحله خاصی از هیجان خواهی باشد، به همان نسبت خود را از نظر کارکرد عملی در معرض آزمایش قرار می دهد.
پاورپوینت نظریه شخصیت هنری موری
پاورپوینت نظریه شخصیت هنری موری در 37 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
تعداد صفحات | 37 |
حجم | 4245 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | پاورپوینت |
پاورپوینت نظریه شخصیت هنری موری در 37 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
فهرست مطالب
مقدمه
اصول شخصیت شناسی موری
تقسیم بندی شخصیت از دیدگاه موری
نیازها : برانگیزنده های رفتار
انواع نیازها
ویژگی های نیازها
فشار
رشد شخصیت در کودکی
مراحل رشد در نظریه موری
ماهیت انسان از دید موری
بخشی از متن
مقدمه
هنری موری شاید در بین افراد غیرمتخصص زیاد شناخته شده نباشد با این وجود تاثیرات شگفتانگیزی بر روانشناسی داشته است. فارغ از فعالیتهای حرفهای او، زندگی و فعالیتهایش، بخصوص تجربهاش با کارل یونگ، پر از فراز و نشیبهای فوقالعاده جذاب بوده است. این موضوع باعث میشود خواندن زندگینامه او خالی از لطف نباشد.
هنری موری رویکردی را به شخصیت معرفی کرد که نیروهای هوشیار و ناهوشیار، تأثیر گذشته، حال و آینده و تأثیر عوامل فیزیولوژیکی و جامعهشناختی را در برمیگیرد. موری با تشخیص دادن تأثیر تجربیات کودکی و رفتار بزرگسالی و دیدگاههای خویش دربارهی نهاد، خود و فراخواد تحت تأثیر روانکاوی فروید قرار داشته است. با اینکه تأثیر فروید کاملاً واضح است ولی موری برداشتهای منحصربهفردی از این پدیدهها داشت. انحراف او از روانکاوی سنتی، بهقدری عمیق است که نظام او را باید بهجای طبقهبندی در وفاداران فروید، با نوفرویدیها طبقهبندی کرد.
دو ویژگی برجستهی نظام موری، رویکرد پیشرفتهی او به نیازهای انسان و دادههایی است که نظریهی خود را بر آنها استوار کرد. فهرست نیازهایی که او ارائه داد هنوز هم در پژوهش و ارزیابی شخصیت و در درمان بالینی، بهطور گستردهای مورداستفاده قرار میگیرد. دادههای او، برخلاف دادههای نظریهپردازانی که در فصلهای قبل موردبحث قرار گرفتند، از افراد بههنجار بهدستآمدهاند (دانشجویان مرد دورهی کارشناسی در دانشگاه هاروارد) نه از بیمارانی که تحت رواندرمانی قرارگرفته باشند. همچنین، برخی از دادهها بهجای اینکه از مورد پژوهیها بهدستآمده باشند، از روشهای آزمایشگاهی حاصلشدهاند.
هنری موری به خاطر ارتباط طولانی با دانشگاهی مهم جای انزوای نسبی در کلینیک یا حرفهی خصوصی و به خاطر جذبهی شخصی خویش، شمار زیادی از روانشناسان را گرد آورد و به آنها آموزش داد که تعدادی از آنها به شهرت رسیدند و آموزههای او را به اجرا گذاشتند.
اصول شخصیت شناسی موری
۱- اولین اصل در شخصیت شناسی موری، این است که شخصیت در مغز ریشه دارد. فیزیولوژی مغز انسان تمام جنبه های شخصیت را هدایت و کنترل می کند. نمونه ی ساده این است که برخی داروها عملکرد مغز و از این رو شخصیت را تغییر می دهند. هر چیزی که شخصیت به آن وابسته است، از جمله حالتهای احساس، خاطرات، عقاید، نگرشها، ترسها، و ارزشهای هشیار و ناهشیار، در مغز وجود دارد.
۲- اصل دوم در سیستم موری به مفهوم کاهش تنش مربوط می شود. موری با فروید و نظریه پردازان دیگر هم عقیده بود که افراد برای کاستن از تنش فیزیولوژیکی و روان شناختی عمل می کنند، ولی این به معنی آن نیست که ما برای حالت بدون تنش فعالیت می کنیم. به عقیده ی موری، رسیدن به حالت بدون تنش ارضا کننده نیست بلکه فرایند عمل کردن برای کاستن از تنش ارضا کننده است.
موری معتقد بود که وجود بدون تنش به خودی خود منبع پریشانی است. ما به برانگیختگی، فعالیت و تحرک نیاز داریم و همه ی اینها تنش را افزایش می دهند نه کاهش. ما تنش به وجود می آوریم تا با کاهش دادن آن احساس رضایت کنیم. موری معتقد بود که در حالت ایده آل، انسان همیشه مقداری تنش برای کاهش دادن آن دارد.
۳- سومین اصل شخصیت شناسی موری این است که شخصیت فرد در طول زمان به رشد کردن ادامه می دهد و از تمام رویدادهایی که در طول زندگی فرد اتفاق می افتند ساخته می شود. بنابراین، بررسی گذشته ی فرد اهمیت زیادی دارد.
۴- چهارمین اصل موری این عقیده را شامل می شود که شخصیت تغییر و پیشرفت می کند و ثابت یا راکد نیست.
۵- موری طبق اصل پنجم، بر بی همتا بودن هر فرد تاکید می کند و در عین حال به شباهت هایی بین تمام افراد نیز واقف است. از نظر او، هر فردی شبیه هیچ کس نیست، شبیه برخی افراد است، و شبیه هر کس دیگری است.
و ...
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBTE در 79 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت docx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 79 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | پکیج های درمانی روانشناسی |
توضیحات کامل
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E در 79 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت docx
مشخصات فایل
نکته مهم : پروتکل حاضر یک پروتکل Transdiagnostic است .
نوع پروتکل : راهنما محور ( یعنی گزینش فرمولاسیون برگزاری جلسات با درمانگر است و درمانگر خود باید با توجه به ارزیابی و راهنمای موجود، جلسات را تیتر گذاری و تدوین کند ) و در مقاطعی مصاحبه ای
تعداد صفحات : 79
قابل ویرایش : بله
منابع : دارد ( به شیوه APA )
پاورقی : ندارد
قابل استفاده برای درمانگران و کسانی که آشنا به استفاده از پروتکل راهنما محورند.
تهیه کننده : وبسایت آفمَس به نشانی ofmas.ir
پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات : 09191809834 ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام )
نحوه دریافت این فایل : بلافاصله پس ازپرداخت آنلاین، قادر به دانلود خواهید بود .
نگارش متن با فونت b nazanin با اندازه 14 و فاصله خطوط 1.5
فهرست مطالب موجود در فایل
پیش گفتار
مقدمه
طبقه بندی و تشخیص
ویژگی های بالینی
بی اشتهایی عصبی
وسواس پرخوری عصبی
اختلال تغذیه ای NOS
توسعه و جریان بعدی
چشم انداز Transdiagnostic
نظریه ی شناختی-رفتاری مراقبت اختلالات تغذیه ای
پرخوری عصبی
کم اشتهایی عصبی و اختلال تغذیه ای NOS
تحقیقات درمانی
افزایش درمان شناختی-رفتاری
کلیات درمان
بیمار
درمانگر
ارزیابی بیماران و آماده سازی آن ها برای درمان
دیدار (ها) ی اولیه ی ارزیابی
نتیجه ی ارزیابی
موانع CBT-E
افسردگی بالینی
سوء مصرف مداوم مواد
بحران ها و مشکلات بزرگ زندگی
ناتوانی در دنبال کردن درمان
عدم موفقیت CBT-E در گذشته
طول درمان
پیاده سازی CBT-E
پروتکل درمانی
مراحل درمان
مرحله 1
سازماندهی خودمراقبتی در زمان واقعی
سازماندهی توزین هفتگی
آموزش بیمار درباره ی مشکلات تغذیه
ایجاد " تغذیه ی منظم "
سه مشکل رایج در هنگامی که به بیماران کمک می شود این الگوی تغذیه را بپذیرند.
مشارکت سایر افراد مهم
مرحله ی 2
ایجاد یک ارزیابی مشترک از پیشرفت
طراحی مرحله ی 3
مرحله ی 3
پنج عنصر اصلی این جنبه از درمان
شناسایی ارزیابی بیش از حد و عواقب آن
گسترش حوزه های نادیده گرفتن خود – ارزیابی
بررسی و نظارت بدنی و پرهیز از آن
تشخیص فرم های غیر معمول از بررسی بدنی
تشخیص فرم های مراقبتی بیشتر برای بررسی بدنی
تشخیص " احساس چاق شدن "
مراحل تشخیص احساس چاق شدن
کاوش اولیه از ارزیابی بیش از حد
مشخص سازی رژیم غذایی
عوارض جانبی
انواع مکانیزم های مختلفی که ممکن است بیمار با آن درگیر باشد
مرحله ی 4
کاهش خظر ابتلا به بیماری در آینده
به حداقل رساندن خطر عود
درمان پایانی
ایجاد بررسی پس از درمان
نکته های نهایی
منابع
توضیح در مورد شیوه توضیحات پروتکل و مبنای آن
درمان های راهنما محور به معالجان اجازه می دهد تا به گونه های متنوعی درمان را شخصی سازی کنند؛ شامل گسترش یک برنامه درمانی برای بیماران در مدل درمان کلی و ارزیابی جلسه به جلسه ( بر پایه ی خود مراقبتی ) برای تخمین زمان و اهداف مشارکت است. با این وجود، چالش این است که انعطاف پذیری بیشتری در فرمولاسیون درمان راهنما محور ایجاد شود که قابلیت بررسی بیماران به شیوه ای شخصی و منعطف را می دهد. امید ما این است که CBT-E یک گام جلوتر در این رویکرد است. محدودیت اصلی برخی از درمان های راهنما محور این است که درمان معمولا توسط تشخیص DSM-IV بیمار انجام می شود. این ناهمگونی را که در بیشتر دسته بندی های DSM وجود دارد نادیده می گیرد در مقابل، CBT-E از یک Transdiagnostic مشتق شده است و فرم دقیق آن به یک فرمولاسیون انفرادی تری نسبت به DSM-IV وابسته است. بنابراین، از آن جایی که درمان در آنالیز رایج تر است، یک ویژگی رفتار درمانی هم از درمان تجربی برای پرخوری عصبی مشتق شده است. یک چالش کلی در تأکید بر انعطاف پذیری بیشتر درمان، انعطاف پذیری بالینی است با مدل ساخته شده و خاص درمان راهنما محور. CBT-E برای رسیدن به این هدف با شناسایی مکانیزم هایی که اختلالات تغذیه ی بیماران خاص را حفظ می کند تلاش می کند و سپس آن ها را با شیوه ای درمانی مبتنی بر سند ( شواهد )مورد هدف قرار می دهد.
توضیح در مورد پروتکل، گروه سنی و وزنی قابل استفاده :
CBT-E یک درمان برای بیمارانی با یک مشکل تغذیه ای با شدت بالینی است ( یعنی اختلال ماندگار است و به طور قابل توجهی با عملکرد روانی اجتماعی یا سلامتی فیزیکی اش مرتبط است). نسخه ی بزرگسالان درمان برای بیماران 18 سال به بالا طراحی شده است. این به طور یکسان برای مردان و زنان مناسب است. از آن جایی که یک درمان مبتنی بر سرپایی بودن بیمار است، این ضروری است که برای بیمار امنیت وجود دارد که به این طریق، به لحاظ فیزیکی و روانشناسی مدیریت کند. در عمل این بدان معناست که وضعیت فیزیکی بیمار باید پایدار باشد و او نباید در معرض خودکشی باشد. درمان با بیماران در شدت طیف وزنی استفاده نشده است بلکه برای بیمارانی با BMI بین 15 و 40 طراحی شده است. اگرچه بعضی بیماران با BMI زیر 15 می توانند با CBT-E مدیریت شوند، این بهترین روش برای درمانگران با تجربه است. بیماران با یک BMI بالای 40 دارای نیازهای خاص درمانی هستند و ممکن است نامزد جراحی چاقی باشند.
نکات مهم و حقوقی پیش از خرید حقوقی :
این فایل توسط تیم آفمَس تهیه شده و فقط و فقط خریدار این فایل مجاز به استفاده از آن در تحقیق یا درمان خود است.
شما حق ندارید این فایل را برای فرد دیگری ارسال کنید.
هرگونه
فروش اینترنتی و یا دستی این فایل حرام بوده و عقوبت اخروی و پیگیری قضایی
خواهد داشت. زیرا ماه ها برای تهیه آن زحمت کشیده شده است. در صورت عدم
رعایت ، بخش حقوقی آفمَس از شما شکایت خواهد کرد.
از پرینت کردن این فایل در کافی نت ها خودداری کنید .
پاورپوینت جامع با موضوع هوش مصنوعی
پاورپوینت جامع با موضوع هوش مصنوعی در 248 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
تعداد صفحات | 248 |
حجم | 2045 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات |
پاورپوینت جامع با موضوع هوش مصنوعی در 248 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
تاریخچه هوش مصنوعی
تعریف هوش مصنوعی
انواع مختلف هوش مصنوعی
هوش مصنوعی نمادین
هوش مصنوعی عصبی
شبکههای عصبی
ANI
AGI
شیوهها و ابزارها هوش مصنوعی
کاربردهای هوش مصنوعی
خودآگاهی فناوری هوش مصنوعی
یادگیری در هوش مصنوعی
فصل اول
هوش مصنوعی چیست؟
مبانی هوش مصنوعی
فصل دوم
عامل
خواص محیطهای وظیفه
برنامه های عامل
فصل سوم
عاملهای حل مسئله
مسئله
اندازه گیری کارایی حل مسئله
جستجوی ناآگاهانه
اجتناب از حالتهای تکراری
جستجو با اطلاعات ناقص
فصل چهارم
متدهای جست و جوی آگاهانه
یادگیری برای جست و جوی بهتر
جست و جوی محلی و بهینه سازی
جست و جوی محلی در فضاهای پیوسته
عاملهای جست و جوی Online
فصل پنجم
بازیها چیستند و چرا مطالعه میشوند؟
انواع بازیها
الگوریتم minimax
بازیهای چند نفره
هرس آلفا-بتا
بازیهای قطعی با اطلاعات ناقص
بازیهایی که حاوی عنصر شانس هستند
فصل ششم
عاملهای مبتنی بر دانش
منطق
منطق گزاره ای
الگوهای استدلال در منطق گزاره ای
الگوریتم resolution
زنجیر پیشرو و عقبگرد
فصل هفتم
مروری بر منطق گزاره ای
منطق رتبه اول
انواع منطق
نحو و معنای منطق رتبه اول
مهندسی دانش