سیمکا

سیمکا

فروشگاه اینترنتی Simka
سیمکا

سیمکا

فروشگاه اینترنتی Simka

طرح STL سه بعدی فضانورد آماده برای پرینت سه بعدی طرح سه بعدی


طرح سه بعدی اسباب بازی فیگور فضانورد از نوع فلکسی (انعطاف پذیر) یک اسباب بازی زینتی و مفصلی می باشد که بوسیله پرینتر سه بعدی چاپ می شود مواد مصرفی طرح این اسباب بازی PLA می باشد
دسته بندی طرح سه بعدی
بازدید ها 46
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح STL سه بعدی فضانورد آماده برای پرینت سه بعدی

فروشنده فایل

کد کاربری 1146
کاربر

طرح STL سه بعدی فضانورد آماده برای پرینت سه بعدی

طرح سه بعدی آدمک فضانورد مدل انعطاف پذیر (فلکسی) آماده پرینت با چاپگرهای سه بعدی در اندازه های مختلف با توجه به حداقل و حداکثر سایز دستگاه پرینتر سه بعدی می باشد.

این طرح بصورت یکدست تمامی اتصالات دست ها و پاها را با بدنه آماده چاپ قرار داده است که کاربر به راحتی می تواند با توجه به تنظیمات در نرم افزار Cura خروجی مطلوب را برای چاپ سه بعدی بگیرد.

فایل طرح سه بعدی از نوع STL می باشد که کاربر باید فایل را به پسوند Gcode تبدیل نماید تا چاپگرهای سه بعدی بتوانند آن را برای پرینت آماده و ارسال کنند.

STL مخفف STereoLithography یک قالب پرونده مختص استریولیتوگرافی و طراحی به کمک رایانه است که توسط 3D Systems ایجاد شده‌است.

STL به عنوان سرواژه چندین عبارت دیگر نیز شناخته می‌شود که همگی بعداً اضافه شده‌اند مانند "Standard Triangle Language" و "Standard Tessellation Language

یک نمونه از ASCII STL تصویر سه بعدی

این فایل توسط بسیاری از دیگر بسته‌های نرم‌افزاری نیز پشتیبانی می‌شود؛ از آن به‌طور گسترده‌ای برای نمونه‌سازی سریع، چاپ سه‌بعدی و ساخت به کمک رایانه استفاده می‌شود.

فایل‌های STL تنها هندسه سطح یک جسم سه بعدی را بدون هیچ گونه نمایندگی از بافت یا سایر مشخصات CAD توصیف می‌کند.

خرید فیگور فضانورد طرح فلکسی

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

هدف از این رساله مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود


مشخصات فایل
تعداد صفحات397
حجم2586 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 


      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 


      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7


فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجرای پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهای اندازه گیری پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 


فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 


فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شکل 22-2: انواع پاسخ گویی با رویکرد پیوستاری .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصیفی برای متغیرهای تحقیق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ارزیابی کار و زمان بصورت کاملا آموزشی


ارزیابی کار و زمان بصورت کاملا آموزشی

دوره آموزش ارزیابی کار و زمان
دسته بندی صنایع
بازدید ها 18
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1074 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 202
دوره آموزش ارزیابی کار و زمان

فروشنده فایل

کد کاربری 23132
کاربر

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی با عنوان  زمان سنجی و ظرفیت سنجی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز (با استفاده از روش کرنومتر STOP WATCH)  به صورت قابل ویرایش  و دارای نمودار و جدول و......میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
 بهره وری و نقش زمان سنجی در ارتقا، بهره وری 
بهره وری در صنعت 
نقش مدیریت در هماهنگ کردن منابع مؤسسه 
مقدمه ای به روش سنجی عملیات(  Work Study)
مراحل مطالعه و بهبود روش 
نحوه رسیدن به روشهای استاندارد عملیات 
روشهای تهیه نمودار فرآیند عملیات OPC 
  نحوه کد گذاری فرآیند عملیات در درخت محصول 
  تعریف کار سنجی یا زمان سنجی 
  اصول اولیه زمان سنجی با کرنومتر 
  نحوه استفاده از فرمهای مورد نیاز در زمان سنجی و محاسبات مربوطه 
  نحوه محاسبه ضریب عملکرد 
  نحوه محاسبه الونسها (ضرایب استراحت مجاز) 
  نحوه محاسبه زمان استاندارد 
  ذکر موارد عملی و کاربردی در صنایع مختلف 
  بررسی مثال عینی و کاربردی جهت مرور کلی مطالب تدریس شده 
  روشهای برآورد نیروی انسانی مورد نیاز خطوط تولید و پشتیبانی تولید
قسمتی از متن :
((بهره وری و سطح زندگی))
1-سطح زندگی: مقصود از سطح زندگی درجه ای از رفاه مادی در دسترس یک شخص یا طبقه یا اجتماع است که برای ادامه حیات و لذت بردن از زندگی لازم است.
سطح زندگی شخص یا خانواده از کشوری به کشور دیگر و حتی در داخل هر کشور، از جامعه ای به جامعه دیگر، تفات بسیار دارد. 
2-نیازمندیهای مربوط به تامین حداقل سطح زندگی رضایت بخش:
احتیاجات اساسی که باید برای نیل به حداقل سطح زندگی نسبتاً مناسب برآورده شوند اساساً عبارتند از:
غذا: غذای کافی برای جبران انرژی که در زندگی و کار روزانه مصرف میشود.
 پوشاک: پوشاک کافی که پاکیزگی بدن و حفاظت در برابر تغییرات جوی را فراهم سازد. 
  مسکن: مسکن در سطحی آن چنان مناسب که سر پناهی توام با سلامت را برای فرد  فراهم کند و به حدی معین از اثاثیه زندگی مجهز باشد. 
  امنیت: امنیت در مقابل دزدی یا تجاوز، از دست دادن فرصتهای اشتغال، و تنگدستی ناشی  از بیماری و پیری
و.......

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی با عنوان  زمان سنجی و ظرفیت سنجی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز (با استفاده از روش کرنومتر STOP WATCH)  به صورت قابل ویرایش  و دارای نمودار و جدول و......میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

 بهره وری و نقش زمان سنجی در ارتقا، بهره وری 

بهره وری در صنعت 

نقش مدیریت در هماهنگ کردن منابع مؤسسه 

مقدمه ای به روش سنجی عملیات(  Work Study)

مراحل مطالعه و بهبود روش 

نحوه رسیدن به روشهای استاندارد عملیات 

روشهای تهیه نمودار فرآیند عملیات OPC 

  نحوه کد گذاری فرآیند عملیات در درخت محصول 

  تعریف کار سنجی یا زمان سنجی 

  اصول اولیه زمان سنجی با کرنومتر 

  نحوه استفاده از فرمهای مورد نیاز در زمان سنجی و محاسبات مربوطه 

  نحوه محاسبه ضریب عملکرد 

  نحوه محاسبه الونسها (ضرایب استراحت مجاز) 

  نحوه محاسبه زمان استاندارد 

  ذکر موارد عملی و کاربردی در صنایع مختلف 

  بررسی مثال عینی و کاربردی جهت مرور کلی مطالب تدریس شده 

  روشهای برآورد نیروی انسانی مورد نیاز خطوط تولید و پشتیبانی تولید

 

 

قسمتی از متن :

((بهره وری و سطح زندگی))

1-سطح زندگی: مقصود از سطح زندگی درجه ای از رفاه مادی در دسترس یک شخص یا طبقه یا اجتماع است که برای ادامه حیات و لذت بردن از زندگی لازم است.

سطح زندگی شخص یا خانواده از کشوری به کشور دیگر و حتی در داخل هر کشور، از جامعه ای به جامعه دیگر، تفات بسیار دارد. 

2-نیازمندیهای مربوط به تامین حداقل سطح زندگی رضایت بخش:

احتیاجات اساسی که باید برای نیل به حداقل سطح زندگی نسبتاً مناسب برآورده شوند اساساً عبارتند از:

غذا: غذای کافی برای جبران انرژی که در زندگی و کار روزانه مصرف میشود.

 پوشاک: پوشاک کافی که پاکیزگی بدن و حفاظت در برابر تغییرات جوی را فراهم سازد. 

  مسکن: مسکن در سطحی آن چنان مناسب که سر پناهی توام با سلامت را برای فرد  فراهم کند و به حدی معین از اثاثیه زندگی مجهز باشد. 

  امنیت: امنیت در مقابل دزدی یا تجاوز، از دست دادن فرصتهای اشتغال، و تنگدستی ناشی  از بیماری و پیری

 

و.......

 

دوره متخصص یادگیری-دوره جامع و کامل

دوره متخصص یادگیری - دوره جامع و کامل

در این دوره به شما یاد میدهیم چگونه یک متخصص یادگیری شوید و شرایط آموزش خود را عوض کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات550
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

قدم صفر کسب هر مهارتی، آموختن اصول یادگیری است

انسان موجودی است که به طور مداوم در حال یادگیری است. موضوع یادگیری آنقدر اهمیت دارد که حتی می توان گفت زندگی بشر به آن وابسته است. همانطور که می دانید خیلی از مهارت ها و رفتارهایی که ما داریم برگرفته شده از خانواده، مدرسه، دوستان، محیط و ... هستند. این بدان معناست که رفتار آدمی و مهارت هایی که کسب می کند آموختنی هستند.

این آموختن را یادگیری می گویند. یادگیری یعنی اینکه من تغییری پایدار را در رفتارم داشته باشم که با تمرین کردن و یا تجربه کردن این موضوع تقویت شده باشد. با این تعریف متوجه می شویم که ما انسانها هر لحطه در حال یادگیری (چه یادگیری صحیح و چه په یادگیری غلط) هستیم.

همین نکته باعث می شود ما یک بازنگری در مورد یادگیری داشته باشیم. همین که ما متوجه شدیم که تمامی مهارت‌ها و رفتارهای ما قابل آموختن هستند می تواند این دیدگاه را بهمون بدهد که به سراغ مهارت ضروری زندگی برویم و رفتارهای غلط را اصلاح کنیم.

قدم صفر کسب هر مهارتی، آموختن اصول یادگیری است

قدم صفر کسب هر مهارتی، آموختن اصول یادگیری است. یعنی اگر شما یک پکیج آموزشی، کتاب، پادکست را برای کسب مهارتی تهیه کرده اید ولی هنوز به آن اثربخشی لازم نرسیدید بدین معناست که اصول و تکنیک های یادگیری شما که مهمترین زیربنای بدست آوردن هر مهارت و تخصصی می باشد را ندارید.

چگونه یادگیری اثربخش داشته باشیم؟

یادگیری و آموزش اثربخش و پایدار یکی ازاهداف مهم نظام های آموزشی است. یادگیری اثربخش زمانی حاصل می شود که ما در ابتدا خود یادگیری را یاد بگیریم (که در علم روانشناسی یادگرفتن یادگیری را فراشناخت می گویند.).

حالا چطور می شود خود یادگیری را یاد گرفت؟ قدم اول اینست که ما به گذشته اجداد خود برگردیم و ساختار و فرآیند یادگیری آنها را بدانیم تا متوجه شویم چه چیزی از گذشتگان به ما به ارث رسیده است.

گام بعدی یافتن سبک یادگیری ما به عنوان یادگیرنده است یعنی چطور و با چه روشی بهتر یاد می گیرم که در افراد مختلف متفاوت است. مهمترین گام یافتن نقشه ذهنی یادگیرنده است که متوجه شود براساس چه الگویی می اندیشد که آن را اصلاح کند تا نتیجه لازم را بگیرد. مرحله بعد داشتن تکنیک هایی مبتنی بر علم و عمل که یادگیری ما را اثربخش کند.

علمی که براساس تحقیقات معتبر روز دنیا باشد و تجربه ای که نتیجه آن بصورت واضح مشخص باشد. گام بعدی این است که من به عنوان یادگیرنده بدانم چرا یادگیری من اثربخش نیست تا راه را بی راهه پیدا کنم. مرحله آخر این است که مهارت های اساسی در جهت یادگیری را باید فرا بگیرم تا به آنچه می خواهم برسم.

دوره بی نظیر متخصص یادگیری

  • اگر می خواهی سبک یادگیریتو متوجه بشی تا سرعت یادگیریت بالا بره
  • اگر می خواهی بدونی چه مدل و نقشه ذهنی داری که مانع میشه خوب یادگیری و آن را اصلاح کنی
  • اگر اصول و تکنیک های اجرایی یک یادگیری اثربخش را بلد نیستی
  • اگر می خواهی مهارت های اساسی در جهت یادگیری را بصورت کامل بلد بشی
  • اگر می خواهی مهارت های ضروری زندگی و مهارتهایی که دوس داری رو خوب یاد بگیری
  • و اگر اهل سرمایه گذاری رو خودت هستی
  • اگر می خواهی متخصص یادگیری بشی و همه رو تحت تاثیر خودت قرار بدی

دوره بی نظیر متخصص یادگیری رو بهت پیشنهاد می کنم. در این دوره اثربخشی در یادگیری را بصورت علمی و عملی تجربه می کنی ....

گارانتی دوره:

  • این دوره گارانتی بازگشت وجه کامل رو داره پس با خیال راحت تصمیم بگیر و به جمع ما بیا (اگه دوره رو تهیه کردی و به تمریناتی که ما گفتیم عمل کردی و نتیجه ای حاصل نشد تمام پول تون برمیگردونیم:)

[dw-note color="green"]برای اطمینان از کیفیت دوره، دو بخش از یکی از جلسات این دوره را به صورت رایگان برای شما در بخش زیر قرار دادیم که با خیال راحت بتوانید دانلود و از کیفیت عالی این دوره اطمینان پیدا کنید.[/dw-note]


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود چارچوب و مبانی نظری هوش هیجانی و انواع آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری هوش هیجانی و انواع آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی و انواع آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم207 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی و انواع آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


در بررسی پیشینه‌های مختلف راجع به هوش می‌توان چند نتیجه کلی گرفت، نخست اینکه ارائه تعریف واحدی از هوش دشوار بوده و هر کدام از تعاریف با توجه به شرایط زمانی و مکانی و فرهنگی متفاوت خواهد بود، دیگر اینکه هوش یک مفهوم وسیع و چند بعدی است و نمی‌توان آن را به یک ویژگی، یک رفتار و یا عاملی خاص محدود کرد و می‌بایست آن را از زوایای مختلف نگریست و اینکه نظریات هوش عمدتا مکمل هستند نه متضاد و تفاوت آنها در این نکته است که هر کدام از آنها به یک بعد از ابعاد هوش پرداخته‌اند

 

 

 

فهرست مطالب
2-1-26- هوش هیجانی 78
2-1-27- انواع هوش 78
2-1-28- هیجان و اجزاء آن 79
2-1-29- تعریف هوش هیجانی 80
2-1-30- تاریخچه هوش هیجانی 84
2-1-31- مولفه های هوش هیجانی 87
2-1-32- ویژگی افرادی که هوش هیجانی بالا دارند 89
2-1-33- مدل‌های هوش هیجانی 92
2-1-34- ابعاد هوش هیجانی در مدل توانایی 93
2-1-35- مدل بار - آن 94
2-1-36- مدل دانیل گلمن 96
2-1-37- هوش هیجانی و هوش شناختی 98
2-1-38- رهنمودهای لازم برای موفقیت برنامه‌های هوش هیجانی 100
2-1-39- آموزش هوش هیجانی 100
2-1-40- کاربرد هوش هیجانی 101
2-1-41- آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان 104
2-1-42- عملکرد هوش هیجانی در سازمان 106
2-1-43- نقش هوش هیجانی در زندگی 107
2-1-44- نمودهای هوش هیجانی در محیط کاری 108
2-1-45- هوش هیجانی و عملکرد اثر بخش 109
2-1-46- هوش هیجانی در محیط کار 110
2-1-47- سن و هوش هیجانی 110
2-1-48- هوش هیجانی در ورزش 111
2-2- پیشینه‌ی تحقیق 113
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود