سیمکا

سیمکا

فروشگاه اینترنتی Simka
سیمکا

سیمکا

فروشگاه اینترنتی Simka

پایان نامه بررسی رایانش در شبکه های ابری

پایان نامه بررسی رایانش در شبکه های ابری

پایان نامه بررسی رایانش در شبکه های ابری

فرمت فایل : docx

حجم : 408

صفحات : 75

گروه : کامپیوتر و IT

توضیحات محصول :

پایان نامه بررسی رایانش در شبکه های ابری

چکیده

Cloud Computing که در فارسی، به «محاسبات ابری»، «رایانش ابری» و «کامپیوتر ابری» برگردانده شده، به‌ معنی بکارگیری قابلیت‌های کامپیوتری بر مبنای اینترنت است. در واقع قابلیت‌های کامپیوتری بصورت یک سرویس اینترنتی به کاربر عرضه می‌شود. در اینجا شما مالکیتی روی سرویس ارائه شده ندارید و تنها از آن استفاده می‌کنید. و این یعنی ذخیره و پردازش آنلاین اطلاعات که تا پیش از این، این کار را روی کامپیوتر شخصی خود انجام می‌دادید.

با گسترش استفاده از تکنولوژی وب و همچنین توسعه برنامه‌هایی که برای کارکرد دراین بستر تولید میشوند، بار عملیاتی زیادی به رایانه‌ها تحمیل شده و تأمین امنیت ابعاد جدیدتری پیدا می‌کند. در این شرایط بکارگیری" تکنولوژی ابری" یکی از کارآمدترین اقدامات می‌باشد. با بکارگیری تکنولوژی ابری برای اجرای برنامه‌های سنگین نیاز به یک سیستم پیشرفته نبوده و کلیة محاسبات در اینترنت به عهده سرورهای خدمات دهنده است.

بر این اساس پردازش اطلاعات به صورت آنلاین و از طریق سرورهای قدرتمند انجام می‌شود. یکی از مهمترین کاربردهای تکنولوژی ابری در ایجاد امنیت رایانه های متصل به اینترنت است که در نتیجه آن میزان بار منفی ناشی از عملکرد برنامه‌های کاربردی و امنیتی سنتی و هزینه‌های بکارگیری آنها به شدت کاهش یافته و هیچ گونه کاهش سرعت به سیستمها و تجهیزات رایانه‌ای تحمیل نخواهد شد و همچنین به سبب سازگاری این تکنولوژی با سخت‌افزارهای موجود، قادر است در تمامی کامپیوترهای شخصی و سرورها اجرا گردیده و در لحظات مورد نیاز جهت خنثی نمودن اعمال خرابکارانه، نرم افزار امنیتی را تامین نماید.

 

کلمات کلیدی:

محاسبات ابری – Cloud Computing – تکنولوژی ابری – رایانش ابری –  اینترنت 


قیمت محصول : 80000 تومان

دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد